مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-28سياسي

بازدید معاون دادستان و رییس شورای حل اختلاف تهران از کارخانه کوشش رادیاتور


در ششمین روز از هفته قوه قضاییه معاون قضایی دادستان کل کشور و معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت از کارخانه کوشش رادیاتور بازدید کردند.

- بازدید معاون دادستان و رییس حل اختلاف تهران از کارخانه کوشش رادیاتور پاکدشت در ششمین روز از هفته قوه قضاییه معاون قضایی دادستان کل کشور و معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت از کارخانه کوشش رادیاتور بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و رییس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه عصر ششمین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در شهرستان پاکدشت از بخش های مختلف کارخانه کوشش رادیاتور بازدید کردند.

در این بازدید عمرانی معاون دادستان کل کشور با بیان آنکه اصلی ترین مسأله کشور در حال حاضر اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: امروز همت تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور رفع موانع و حمایت از تولید است که بارقه امید را در دل تولید کنندگان ایجاد نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون دادستان و رییس شورای حل اختلاف تهران از کارخانه کوشش رادیاتور

بازدید معاون دادستان و رییس شورای حل اختلاف تهران از کارخانه کوشش رادیاتور