مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-28سياسي

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف از مراکز قضایی شهرستان قدس


در ششمین روز از هفته قوه قضاییه معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف و معاونین ایشان و معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران از دادگستری، - در ششمین روز از هفته قوه قضاییه معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف و معاونین ایشان و معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران از دادگستری، پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف شهرستان قدس استان تهران بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و معاونین ایشان و غلامرضا مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران صبح روز یکشنبه (6تیرماه) مصادف با ششمین روز از هفته قوه قضاییه از دادگستری، پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف شهرستان قدس استان تهران بازدید کردند.

در بازدید از پزشکی قانونی دکتر بهنود رییس پزشکی قانونی شهرستان قدس در خصوص روند رسیدگی به درخواست ها و مراحل آن توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صادقی و مهدوی ضمن گفت وگو با پزشک و کارکنان مرکز با مراجعین در خصوص عملکرد مرکز صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف از مراکز قضایی شهرستان قدس

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف از مراکز قضایی شهرستان قدس