مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-28اقتصادي

150 لیتر در ثانیه به آب شهر ایلام اضافه شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه مشکل 20 ساله کمبود آب شهر ایلام رفع می شود گفت: 150 لیتر در ثانیه به آب شهر ایلام اضافه شده که در تلاشیم آن را به 250 لیتر بر ثانیه قابل افزایش دهیم.

- نورالله تیموری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با تاکید بر اینکه مشکل 20 ساله کمبود آب شهر ایلام رفع می شود، گفت: خشکسالی امسال در تاریخ 50 ساله ایران بی سابقه بوده و باعث ایجاد چالش های بسیاری برای صنعت آب و برق استان شده است.

وی افزود: تاثیر این خشکسالی بر منابع آبی زیرزمینی این شرکت 50 تا 60 درصد کاهش آبدهی چاه های تامین کنند آب شرب در بعضی از نقاط استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام رشد جمعیت شهری، ساخت و سازهای بی رویه، مهاجرت پذیری مرکز استان، افزایش دما، تغییرات اقلیمی، کاهش نزولات جوی و شیوع ویروس کرونا را از اصلی ترین دلایل مشکلات ارایه خدمت به شهروندان برشمرد و تاکید کرد: تمام اهتمام مجموعه همکاران در شرکت آبفای استان، ارائه خدمات در خور شهروندان گرامی است.

تیموری تصریح کرد: در این راستا در خصوص پروژه افزایش برداشت از سد به شهر ایلام به عنوان دانش، تخصص و توان بومی برای اولین بار طرح تخصیص اعتبار و اخذ موافقت نامه کمتر از یکماه به طول انجامید که در نوع خود یک رکورد بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 لیتر در ثانیه به آب شهر ایلام اضافه شد

150 لیتر در ثانیه به آب شهر ایلام اضافه شد