مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-28اجتماعي

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، - ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت و غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی اجرا می شود.

ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا محوطه بقاع متبرکه به صورت روزانه ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا 12 کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه اندازی شده است، افزود: اوقاف و امور خیریه مازندران از نخستین روزها پای کار مقابله با ویروس کرونا بوده و در بقاع متبرکه استان اقدام به توزیع ماسک، دست کش، محلول ضدعفونی، بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده کرونا کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مانور سلامت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه مازندران

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه مازندران