مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-28سياسي

استفاده از پلاستیک های یک بار مصرف در گردشگری محدود می شود


شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) و برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) گزارش جدیدی در مورد مسئله پیچیده محصولات پلاستیکی یک بار مصرف در گردشگری ارائه کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) و برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) گزارش جدیدی در مورد مسئله پیچیده محصولات پلاستیکی یک بار مصرف در گردشگری ارائه کرده اند.

این کار در حالی انجام می شود که کشورهای جهان بازگشایی مرزها را آغاز کرده اند و بخش سفرها از تاثیرات مخرب ناشی از بیماری همه گیر کووید- 19 ، رو به بهبودی است.

به نقل از تراول نیوز، این گزارش اولین گام برای ترسیم تاثیر محصولات پلاستیکی یک بار مصرف در کل زنجیره ارزش گردشگری، شناسایی نقاط مهم تولید این مواد در محیط زیست و ارائه توصیه های عملی و راهبردی برای مشاغل و سیاست گذاران بوده و هدف این است که به ذی نفعان کمک کند تا گام های مشترکی در جهت اقدامات و سیاست های هماهنگ بردارند که باعث تغییر در مدل های کاهش و استفاده مجدد و همچنین زیرساخت های فعلی و آینده زباله شود.

توصیه های این گزارش شامل تعریف مجدد محصولات پلاستیکی غیرضروری یکبار مصرف، اولویت به تامین کنندگان محصولات قابل استفاده مجدد و برنامه ریزی پیشگیرانه برای استفاده از این محصولات برای جلوگیری از شیوع بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پلاستیک های یک بار مصرف در گردشگری محدود می شود

استفاده از پلاستیک های یک بار مصرف در گردشگری محدود می شود