مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-28اقتصادي

افتتاح طرح های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با دستور روحانی


بهره برداری از پنج طرح ملی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری در سه استان کشور با ارزش سرمایه گذاری 385 میلیارد تومان با فرمان رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

- بهره برداری از پنج طرح ملی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری در سه استان کشور با ارزش سرمایه گذاری 385 میلیارد تومان با فرمان رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفتاد و ششمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، بهره برداری از رصدخانه ملی پژوهشگاه دانش های بنیادی کاشان، طرح توسعه قوای محرکه الکتریکی اتوبوس برقی شهری دانشگاه تهران، نمایشگاه دایمی محصولات دانش بنیان صادراتی ایران ساخت در نمایشگاه بین المللی تهران از جمله طرح های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند که در استان های تهران، اصفهان و کرمانشاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.

خانه های خلاق در کاشان، اصفهان و تهران و کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه از دیگر طرح های ملی هستند که امروز در جهت توسعه زیست بوم نوآوری کشور با فرمان رییس جمهوری افتتاح شد.

برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها 385 میلیارد تومان اعتبار از سوی بخش خصوصی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر نهادهای دولتی وابسته سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با دستور روحانی

افتتاح طرح های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با دستور روحانی