مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-28اقتصادي

16 چاه در استان مرکزی مسلوب المنفعه شد/صرفه جویی 10 میلیون مترمکعبی آب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 10 میلیون مترمکعب آب در استان مرکزی صرفه جویی شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 10 میلیون مترمکعب آب در استان مرکزی صرفه جویی شده است.

عزت الله آمره ای در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش های مجموعه آب منطقه ای استان مرکزی، در خصوص پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز و فرم 5 اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه 7 حلقه چاه در استان مرکزی پر شده که این امر منجر به صرفه جویی آب به میزان 103 هزار مترمکعب آب شده است.

وی بیان کرد: در کنار پر کردن چاه های فرم 5، عملیات پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های جدیدالحفر و تازه شناسایی شده نیز در دستور کار قرار دارد که در سه ماهه نخست سال جاری 9 حلقه چاه شناسایی و پر شده است و این اقدام باعث صرفه جویی 79 هزار مترمکعبی آب در استان شد.

آمره ای با اشاره به شناسایی و توقیف 6 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 137 مورد اصلاح و تعدیل پروانه بهره برداری چاه های آب در استان انجام شده است که این طرح صرفه جویی 9 هزار و 32 مترمکعبی آب را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 چاه در استان مرکزی مسلوب المنفعه شد/صرفه جویی 10 میلیون مترمکعبی آب

16 چاه در استان مرکزی مسلوب المنفعه شد/صرفه جویی 10 میلیون مترمکعبی آب