مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-28سياسي

خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خط شهدای هفتم تیر عدم سازش با دشمنان و آمریکا است، گفت: خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در ساری با بیان اینکه برخی ها هنوز باور ندارند که شیطان دشمن است، افزود: برخی ها باور ندارند که آمریکا دشمن است.

وی با اظهار اینکه خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است، اظهار داشت: برخی ها معتقدند باید با آمریکا رابطه دوستانه داشته باشیم نه خصمانه و در قالب مذاکره و گفتگو باید مذاکره داشته باشیم که این فکر نیز خطرناک است.

وی با عنوان اینکه لیبرال ها و غربگرایان با تفکر شهید بهشتی مشکل داشتند، گفت: آنچنان برعلیه شهید بهشتی تبلیغات مسموم می کردند و تز فکری شهید بهشتی این بود که آمریکا دشمن است و نباید روابطی با آن داشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه منافقان دنبال خط سازش با غرب بودند، گفت: شهید بهشتی با خوی استکباری غرب مقابله کرد و اگر امروز نیز با غرب سازش کنیم، آنها مسائل مختلفی را مطرح می کنند تا به اصل انقلاب و جمهوری اسلامی ضربه زنند.

آیت الله لایینی به اقدام رهبر معظم انقلاب در دریافت واکسن بومی انتخابات به تأخیر نیفتاده است، گفت: امروز تجلیل از شهیدان بهشتی، سردار سلیمانی به این معنا است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است

خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است