مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-28فرهنگي

قرارداد 3 میلیارد تومانی شهرداری شیراز با فیلم ساز تهرانی


مسئول خانه فیلمسازان استان فارس از قرارداد سه میلیاردتومانی شهرداری شیراز با یک کارگردان تهرانی انتقاد وخواستار حمایت جدی و بیشتر شهردار و اعضای شورای شهر شیراز از فیلمسازان بومی شد.

- ، ابراهیم شیشه گر دبیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس گفت: با خبر شدیم روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه خود، لایحه شهرداری شیراز درباره سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی برای ساخت فیلم سینمایی 2888 به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی بررسی و به تصویب رسانده است.

وی افزود: بر این اساس، شورای شهر به شهرداری شیراز اجازه داده است که بودجه یادشده را از محل ردیف اعتباری بودجه مصوب آموزش شهروندی سال 1400 سرمایه گذاری کند.

دبیر خانه فیلمسازان استان فارس در ادامه با اعلام اینکه اتفاق مبارکی است که پس از سال ها شهرداری شیراز به حوزه فیلم های بلند هم روی خوش نشان داده افزود: پیش از این بسیاری از کارگردانان شیرازی درخواست همکاری برای ساخت پروژه های مشترک تله فیلم و سینمایی به شورا و شهرداری شیراز ارائه کرده اند اما همگی بدون نتیجه مانده است.

وی تصریح کرد: باید شهردار و اعضای فعلی شورای شهر پاسخگو باشند چطور برای یک کارگردان نه چندان نام آشنای تهرانی که می تواند از ظرفیت عظیم شهرداری تهران استفاده کند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 3 میلیارد تومانی شهرداری شیراز با فیلم ساز تهرانی

قرارداد 3 میلیارد تومانی شهرداری شیراز با فیلم ساز تهرانی