مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-28ورزشي

نماینده کرمانشاه در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتسال/ شاهین صدرنشین شد


تیم فوتسال کرمانشاه در قالب هفته پنجم دور دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور توانست در مقابل زندی بتن کلاردشت با نتیجه چهار بر 2 به پیروزی رسید و به صدر جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم فوتسال کرمانشاه توانست در دور نخست رقابت ها صعود کرده و در دور دوم گروه اول لیگ دسته یک به همراه زندی بتن کلاردشت، نماسازان آبادان و نصر فردیس البرز قرار بگیرد و برای کسب تنها سهمیه صعود به لیگ برتر این رقابت ها تلاش کند.

پس از پنج هفته تلاش در یک رقابت حساس دو تیم زندی بتن کلاردشت و شاهین کرمانشاه برای کسب جایگاه صدرنشینی در این گروه در ورزشگاه شهدای بازی دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و پس از 40 دقیقه تلاش، شاهین کرمانشاه توانست برنده این رقابت حساس باشد.

در شرایط فعلی و ماقبل پایانی شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت در یک شرایط عجیب در امتیاز 10 برابر بوده و از لحاظ تفاضل گل و گل زده و گل خورده نیز در شرایط برابری قرار دارند و همه مسائل به هفته پایانی که زندی بتن کلاردشت میزبان تیم ته جدولی نصر فردیس خواهد بود و شاهین کرمانشاه در یک رقابت حساس مهمان نماسازان آبادان است.

هرچند که صعود دوباره به لیگ برتر فوتسال کشور برای شاگردان سیداحسان احسانی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرمانشاه در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتسال/ شاهین صدرنشین شد

نماینده کرمانشاه در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتسال/ شاهین صدرنشین شد