مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-28ورزشي

توقف خانگی شاهین/ پنالتی بوشهری ها دیده نشد


هفته سی و یکم لیگ دسته اول کشور برگزار شد و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خانه مقابل تیم مدعی هوادار تهران متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته سی و یکم لیگ دسته اول کشور با برگزاری دیدارهای از ساعت 20 و 30 شب گذشته آغاز شد که در یکی از حساس ترین بازی های امشب دو تیم شاهین شهرداری و هوادار تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه گلی در بر نداشت.

شاهین که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشت در این بازی مالکیت توپ و میدان را در دست گرفت ولی نتوانست از موقعیت ها خود به خوبی استفاده کند و در حالی که دقیقه 94 داور مسابقه به راحتی از خطای برخورد توپ به دست مدافع هوادار درون محوطه جریمه گذشت تا اعتراض شدید نیمکت نشینان شاهین را در بر داشته باشد.

با این تساوی شاهین 50 امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد و در دیدار هفته آینده خود به مصاف تیم ته جدولی گل ریحان در البرز خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم فوتبال پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز در ساوه مقابل خوشه طلایی این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت تا با این تک امتیاز خارج از خانه 43 امتیازی در جایگاه دهم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خانگی شاهین/ پنالتی بوشهری ها دیده نشد

توقف خانگی شاهین/ پنالتی بوشهری ها دیده نشد