مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-28سياسي

تمدن نوین


ساخت واکسن «ایرانی» کرونا، نشانه بزرگ ابطال توطئه غرب است و نشان داد می شود ضمن حفظ فرهنگ و هویت و اعتقاد «پیشرفت» هم کرد و ای بسا، معتقدان به ظرفیت های داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، وحید عظیم نیا در صفحه شخصی خود نوشت: این خبر را با دقت چند بار بخوانید: عالی ترین مقام ایران #واکسن ایرانی تزریق کرد .

واکسن ایرانی .

#ساخت_ایران .

اما ایرانی بودن آن چرا مهم است؟  ابوبکر محمد بن زکریای رازی نخستین #پزشک ایرانی تفاوت سرخک و آبله را نوشته بود اما کشف واکسن آبله در پایان سده 18 دقیقاً سال 1796 میلادی به نام ادوارد جنر پزشک انگلیسی ثبت شد.

  سَدهٔ 18 یعنی بین سال های 1700 تا 1800 میلادی به دلیل اکتشاف های نو، #سده_روشنگری نام گرفت و در این سده، سررشته پول و سرمایه و قدرت علمی دست #بورژوازی افتاد؛ طبقه نوپای مرفه که با به کارگرفتن دیگران ثروتمند می شد.

تمدن بورژوازی از همان زمان با پشرفت های گسترده در زمینه های علمی، فنی، فکری و کلاً امور مادی زندگی، #استعمار کشورها و بهره کشی از دیگر ملت ها و به عبارت بهتر جنایت علیه انسان را آغاز کرد.

طلایه داران عصر روشنگری در گفته ها و نوشته های خود به ناروا و به دروغ به جهانیان باوراندند که جهان آن سوی مرزهای #اروپا (و بعدها آمریکا) از مردمی وحشی تشکیل شده و تنها اروپاست که در بردارندهٔ بالاترین! تمدن هاست و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین

تمدن نوین