مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-28سياسي

ساخت فرودگاه گردشگری قم را رونق می بخشد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: با از سرگرفتن ساخت فرودگاه قم پس از گذشت 6 سال، گردشگری استان نیز رونق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: طبق رأی دادگاه تجدیدنظر پیمانکار سابق می تواند ساخت شهرک فرودگاهی را که شامل منطقه نمونه گردشگری طرلاب و فرودگاه  می شود را ادامه دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: تفاهم نامه ساخت فرودگاه در منطقه سلفچگان قم آذرماه 1389 بین شرکت ارم کیش و استانداری قم منعقد و عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن ماه همان سال آغاز شد اما به دلایلی ساخت هر دو پروژه متوقف شد.

ارجمندی با بیان این که امروز هیچ مانعی برای ادامه ساخت فرودگاه از طرف پیمانکار وجود ندارد تصریح کرد: از آنجایی که ساخت منطقه نمونه گردشگری طرلاب را نیز پیمانکار فرودگاه بر عهده دارد بنابراین روند ساخت یکی دیگر از مناطق نمونه گردشگری قم ادامه می یابد که توسعه گردشگری را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: طبق توافق اولیه شهرک فرودگاهی قم به دو بخش 300 هکتاری گردشگری و 2650 هکتاری فرودگاهی تفکیک شده است که در آن هتل های سه تا پنج ستاره و همچنین پیش بینی ساخت مراکز گردشگری سلامت در نظر گرفته شده است، که این  طرح به علت توقف ساخت فرودگاه متوقف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فرودگاه گردشگری قم را رونق می بخشد

ساخت فرودگاه گردشگری قم را رونق می بخشد