مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-28بين الملل

ایران و برجام، محور اصلی رایزنی رییس رژیم صهیونیستی با بایدن


«رؤوین ریولین» رییس رژیم صهیونیستی در جمع جامعه یهودیان نیویورک اعلام کرد که در دیدار با رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید، درباره ایران رایزنی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس رژیم صهیونیستی که برای دیدار با مقام های آمریکایی به این کشور سفر کرده است، از رایزنی خود با جو بایدن علیه ایران خبر داد.

رِؤوین ریولین رییس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (دیروز) در جمع یهودیان نیویورک اظهاراتی علیه ایران مطرح کرد و خبر داد که با جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره ایران رایزنی می کند.

پیش از این در خبرها آمده بود که ریولین برای هماهنگی درخصوص مواردی که باید درباره ایران به واشنگتن بگوید با نفتالی بنِت نخست وزیر و دیگر سران ارشد کابینه جدید این رژیم دیدار کرد.

بنا بر گزارش شبکه عبری زبان کان نیوز جلسه مذکور برای هماهنگی پیامی درخصوص ایران است که کابینه جدید قصد دارد از طریق ریولین به واشنگتن انتقال دهد.

طبق این گزارش، احتمال می رود اسراییل بر موضع خود مبنی بر مخالفت درخصوص احیای توافق هسته ای ایران (برجام) تاکید کند اما این انتظار هم وجود دارد که پیشنهادهایی برای ایجاد تغییراتی در این توافق به آمریکا ارائه کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و برجام، محور اصلی رایزنی رییس رژیم صهیونیستی با بایدن

ایران و برجام، محور اصلی رایزنی رییس رژیم صهیونیستی با بایدن