مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-28اقتصادي

ایران میان 10 کشور سازنده تلسکوپ در جهان


بهره برداری از پنج طرح ملی دانش بنیان در استان های تهران، اصفهان و کرمانشاه امروز همزمان و به دستور رییس جمهوری تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.

ساخت تلسکوپ، طراحی اتوبوس برقی، راه اندازی رصدخانه ملی کاشان و سه خانه خلاق از جمله این طرح ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهره برداری از این پنج طرح ملی، 385 میلیارد تومان هزینه و اشتغال زایی برای هزار و 235 نفر در سه استان به همراه دارد.

در هفتاد و ششمین برنامه پویش جهش تولید، پنج طرح ملی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسوولان استانی طرح های ملی تا ساعاتی دیگر به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور رییس جمهوری به بهره برداری می رسند.

رصدخانه ملی پژوهشگاه دانش های بنیادی کاشان، طرح توسعه قوای محرکه الکتریکی اتوبوس برقی شهری دانشگاه تهران، نمایشگاه دایمی محصولات دانش بنیان صادراتی ایران ساخت در نمایشگاه بین المللی تهران از جمله طرح های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند که امروز بهره برداری می شوند.

همچنین خانه های خلاق در کاشان، اصفهان و تهران و کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه از دیگر طرح های ملی هستند که امروز در جهت توسعه زیست بوم نوآوری کشور افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میان 10 کشور سازنده تلسکوپ در جهان

ایران میان 10 کشور سازنده تلسکوپ در جهان