مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-28اقتصادي

بدهی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی گیلان پرداخت نشده است


مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها 33 درصد بدهی شهرداری ها به این مجموعه پرداخت شده است، گفت: امسال پرداختی انجام نشده است.

- ، پریسا کرمی صبح دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به تأکیدات انجام شده برای پرداخت نیم درصد شهرداری ها، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده متأسفانه هیچ کدام از شهرداری ها مطالبات خود به کتابخانه های عمومی را پرداخت نکرده اند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه بخشی از بدهی های شهرداری ها به این مجموعه از ارزش افزوده شهرداری ها برداشت شده است، گفت: در مجموع میزان واریزی شهرداری ها به کتابخانه های استان گیلان در سال گذشته 33 درصد بوده است.

وی در ادامه همچنین به موضوع تجهیز کتابخانه مرکزی رشت که در آستانه بهره برداری قرار دارد نیز اشاره کرد و افزود: در مجموع برای این کار نیازمند اعتبار 13 میلیارد تومانی هستیم که بر اساس مصوبه جلسه گذشته مقرر شد مجری طرح بخشی از هزینه های تجهیز را بر عهده بگیرد.

کرمی با بیان اینکه با نشست های برگزاری شده مجری پرداخت 10 میلیارد تومان برای تجهیز کتابخانه متقبل شد، اضافه کرد: بر اساس مکاتبات انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مبلغ مورد نیاز به استان پرداخت شده که انتظار می رود در کوتاه ترین زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی گیلان پرداخت نشده است

بدهی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی گیلان پرداخت نشده است