مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-28حوادث

خارج شدن 4 ایستگاه از مدار؛ دلیل خاموشی در شیراز


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس در خصوص خاموشی گسترده و به نسبت طولانی شامگاه یکشنبه 6 تیر که در برخی نقاط شهرستان شیراز تا ساعاتی از بامداد دوشنبه نیز ادامه داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا نصیری گفت: قطعی برق با کم و زیاد شدن نور خانه ها از حوالی ساعت 23 و 30 یکشنبه آغاز شد و برای ساعاتی تا بامداد یکشنبه ادامه یافت.

  او خارج شدن چهار ایستگاه از مدار را علت این خاموشی اعلام و اضافه کرد: سه ایستگاه به مدار توزیع و انتقال برق وارد شده اند و تلاش ها برای بازگرداندن ایستگاه چهارم ادامه دارد.

نصیری با بیان اینکه یک حادثه اتصالی در شبکه انتقال برق به شیراز علت این حادثه بوده است، عنوان کرد: نیروگاه برق شیراز پس از این اتصالی از مدار خارج شد و به دنبال آن بخش هایی از شهر شیراز به ویژه مناطق جنوبی در خاموشی فرو رفت.

او با بیان اینکه به زودی برق همه مناطق شیراز وصل خواهد شد از شهروندان خواست تا به گمانه زنی هایی که در فضای مجازی در باره علت خاموشی برق مطرح می شود، توجه نکنند و اخبار را از مجاری رسمی پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس با تقدیر از کارکنان و متخصصان برق در برگرداندن ایستگاههای برق به مدار و رفع حادثه، بیان کرد: سه ایستگاهی که از مدار خارج شده بودند در کمتر از نیم ساعت به شبکه توزیع و انتقال وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج شدن 4 ایستگاه از مدار؛ دلیل خاموشی در شیراز

خارج شدن 4 ایستگاه از مدار؛ دلیل خاموشی در شیراز