مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-28سياسي

نیاز حوزه عفاف و حجاب؛ برنامه های راهبردی و عملیاتی است


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است در حوزه عفاف و حجاب نیازمند برنامه راهبردی و عملیاتی هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه کارگروه طراحی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حوزه عفاف و حجاب کشور با حضور حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تشکیل شد.

سعیدی نژاد در رابطه با این کارگروه و در مصاحبه با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و با توجه به این مسئله که متأسفانه شاهد تنزل این مهم در جامعه هستیم به این ترتیب کارگروهی ذیل مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت کشور شکل گرفت تا این مصوبات را پیگیری کنند.

وی افزود: به دلیل تعدد کارشناسان این کارگروه و عدم طراحی فرهنگی در این حوزه؛ هفت نفر از کارگروه راهبری مصوبات فرهنگی عضو کارگروه طراحی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حوزه عفاف و حجاب کشور شدند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه مطرح کرد: جلسات این کارگروه تاکنون تشکیل شده و آیین نامه آن هم به تصویب رسیده است.

در این جلسه بنا است تا طرح های راهبردی بخش های مختلف کشوری در زمینهٔ عفاف و حجاب بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز حوزه عفاف و حجاب؛ برنامه های راهبردی و عملیاتی است

نیاز حوزه عفاف و حجاب؛ برنامه های راهبردی و عملیاتی است