مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-28سياسي

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از 6 سال از زندان گچساران


رییس زندان گچساران از آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از تحمل 6 سال حبس با بخشش قانونی و موافقت دادستان شهرستان خبر داد.

- افشین نارکی افزود: پس از جلسات متعدد با اولیاء دم، پیگیری های مددکاران و همکاری و همراهی مراجع قضایی شهرستان و امام جعه شهر باشت بعد از کسب رضایت شاکی، زندانی محکوم به قصاص پس از تحمل 6 سال حبس از زندان آزاد شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برنامه های تحولی قوه قضاییه در ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه و توسعه حل اختلاف در کشور، با تلاش و پیگیری های مجدانه اعضای شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان زندانی (م.

س ) که به جرم قتل عمد محکوم به قصاص شده بود با حضور رؤسای دادگستری گچساران و شهرستان باشت و دادستان باشت از مجازات اعدام رهایی یافه و به کانون خانواده خود بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین رهام دیانت رییس دادگستری شهرستان گچساران در آیین آزادسازی این زندانی با تقدیر از اولیاء دم و این امر خداپسندانه و همچنین پیگیری های امام جمعه باشت، رییس و مددکاران زندان ترویج فرهنگ صلح و سازش را اقدامی خداپسندانه برشمرد و اظهار کرد: اصلاح ذات البین و حل اختلافات مردم، بالاخص بخشش قاتل امری الهی و خداپسندانه است که اجر و ثواب آن در لوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از 6 سال از زندان گچساران

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از 6 سال از زندان گچساران