مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-28سياسي

بازداشت 12 متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار


دادستان رودبار با اشاره به بازداشت 12 فرد متخلف در جریان برگزاری انتخابات در این شهرستان، گفت: 10 نفر با اخذ تعهدات آزاد و دو در بازداشت هستند.

- با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: در سال گذشته حدود 16 هزار پرونده وارد دادسرای شهرستان رودبار شد و علاوه بر پرونده های ورودی، پرونده های گذشته هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی، موضوع اغلب پرونده های ورودی به دادسرا را دعاوی ثالث برشمرد و بیان کرد: به عنوان مثال 80 درصد املاک شهر رستم آباد دارای سند نسقی بوده که این موضوع موجب تشکیل پرونده های متعدد در این راستا شده است.

دادستان رودبار با اشاره به فعالیت دو کارگروه رفع موانع تولید و نظارت بر عملکرد معادن در این شهرستان، تصریح کرد: در کارگروه رفع موانع تولید تاکنون 13 مورد پرونده تشکیل شده و تلاش می کنیم با بررسی های میدانی از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای نیمه فعال و تعطیل را برطرف کنیم.

بشری همچنین اضافه کرد: در کارگروه نظارت بر معادن هم که بازدید آن هفته ای دو بار در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می شود تمامی معادن شهرستان توسط کارشناسان مورد پایش قرار می گیرد.

رفع تصرف 355 هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی در رودبار وی افزود: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین و رسیدگی جدی پرونده ها و رعایت عدل و عدالت، هیچ گونه اغماضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 12 متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار

بازداشت 12 متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار