مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-28بين الملل

ریولین در آخرین سفرش به نیویورک حامل چه پیامی است؟


منابع خبری از ورود رییس رژیم صهیونیستی به نیویورک برای دیدار با مقامات سازمان ملل و پس از آن با رییس جمهوری آمریکا در واشنگتن خبر دادند.

- منابع خبری از ورود رییس رژیم صهیونیستی به نیویورک برای دیدار با مقامات سازمان ملل و پس از آن با رییس جمهوری آمریکا در واشنگتن خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه وارد نیویورک شد.

طبق این گزارش، قرار است که ریولین با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نیویورک و سپس با جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و و نمایندگان جامعه یهودیان در واشنگتن دیدار و گفت وگو کند.

شبکه عبری زبان کان در این باره گزارش داد که این آخرین سفر ریولین قبل از پایان یافتن ماموریتش در سمت ریاست رژیم صهیونیستی است.

سایت عبری واللا نیز درباره برنامه دیدار ریولین با بایدن نیز نوشت که قرار است در جریان این دیدار مسائل سیاسی مهم مانند پرونده هسته ای ایران، افزایش قدرت حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی حماس بررسی شود.

طبق این گزارش، رییس رژیم صهیونیستی درصدد است تا روابط تل آویو با دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا حفظ و تقویت کند و به همین منظور علاوه بر دیدار با پلوسی قرار است که با نمایندگان دو حزب در کنگره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریولین در آخرین سفرش به نیویورک حامل چه پیامی است؟

ریولین در آخرین سفرش به نیویورک حامل چه پیامی است؟