مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-27فرهنگي

پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی رونمایی شد


پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان که با حضور جمعی از متولیان فرهنگی و رسانه ای همراه بود، اظهار کرد: تداوم برگزاری جشنواره های رسانه ای و تخصصی یکی از اقدامات ارزشمند خانه مطبوعات استان است.

وی با بیان این که جشنواره مطبوعات فرصتی برای شناسایی استعدادهای جدید و تجلیل از فعالان حقیقی عرصه رسانه استان است، خاطرنشان کرد: جشنواره مطبوعات می تواند به عنوان شاخصی منطقی جهت معرفی الگوهای جددید در عرصه رسانه های استان باشد.

وی با بیان این که رویکرد خانه مطبوعات استان در برگزاری تخصصی جشنواره های مطبوعاتی قابل تامل و حمایت است، گفت: امروز رسانه های مکتوب و مجازی استان اغلب به دلیل عدم بهره مندی از خبرنگاران تخصصی در عرصه های مختلف، از تولید محتوای ویژه و خاص رسانه ای محروم هستند که برای جبران این کاستی، برگزاری جشنواره های مطبوعات تخصصی می تواند مفید و موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی رونمایی شد

پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی رونمایی شد