مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-27اجتماعي

تاثیر مهاجرت ها بر حاشیه نشینی و فرهنگ روستاییان گیلان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: مهاجرت ها بر حاشیه نشینی و فرهنگ روستاییان استان تاثیرات مختلف دارد و باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا از آسیب های اجتماعی این افراد به مردم استان کاسته شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: مهاجرت ها بر حاشیه نشینی و فرهنگ روستاییان استان تاثیرات مختلف دارد و باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا از آسیب های اجتماعی این افراد به مردم استان کاسته شود.

  رحیم حیدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به محور برنامه ها و فعالیت های قابل اجرا در مناطق حاشیه نشین استان به ویژه شهرستان رشت گفت: مناطق حاشیه نشین به دلیل فقر اقتصادی و فرهنگی مستعد بروز آسیب های اجتماعی هستند و برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی باید برنامه ریزی و راهکار عملی ارائه شود و مسئولین برای رسیدگی به مشکلات ساکنین این مناطق باید با جدیت و اهتمام ویژه ای عمل کنند.

سکونتگاه های غیر رسمی نیازمند نظام برنامه ریزی حیدری با تاکید بر اینکه سکونتگاه های غیر رسمی باید به عنوان یک نظام برنامه ریزی نگریسته شود، افزود: حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیر رسمی نیازمند تدوین یک برنامه اقدام مشترک هستند که همه ذینفعان و دستگاههای ذیربط در آن باید نقش اساسی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مهاجرت ها بر حاشیه نشینی و فرهنگ روستاییان گیلان

تاثیر مهاجرت ها بر حاشیه نشینی و فرهنگ روستاییان گیلان