مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-27سياسي

اجرای منشور 21 ماده ای مدیر حوزه های علمیه کشور در مورد آموزش و پرورش


موضوع اجرایی شدن منشور 21 ماده ای مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان در مورد آموزش و پرورش در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد، - ایسنا/یزد موضوع اجرایی شدن منشور 21 ماده ای مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان در مورد آموزش و پرورش در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد، بررسی و تصویب شد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، امام جمعه میبد و عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، توصیه های مهمی در قالب منشور 21 ماده ای در راستای فعالیت های آموزش و پرورش صادر کرده که متن این منشور بدین شرح است: 1.

رسالت و ماموریت آموزش و پرورش در چنان جایگاه بلند قرار دارد که کمتر جایگاهی در آن مرتبه متصور است زیرا پرورش نسل آینده زیرساخت سعادت و بهروزی جامعه در همه ساحت ها و زمینه ها است، ایفای نقش راهبری و مدیریت در این زمینه به خدامحوری، مردم گرایی، معرفت، حکمت، شجاعت، بصیرت، اخلاص، ایثار، فداکاری، هوشمندی، عشق، تعامل جدی، جذب سرمایه، جلب همکاری، همراهان تمام عیار، همگرایی و روح مقاومت و انقلابی، نیاز دارد.

2.

هرگونه پیشرفت و تحول بر پایه رویکرد جامع و راهبردی و آینده نگری به کارشناسی امکان پذیر است این همه در سند تحول تا حد زیادی بازتاب یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای منشور 21 ماده ای مدیر حوزه های علمیه کشور در مورد آموزش و پرورش

اجرای منشور 21 ماده ای مدیر حوزه های علمیه کشور در مورد آموزش و پرورش