مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 01:552021-06-27فرهنگي

گنج دفاع مقدس باید توسط هنرمندان استخراج شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با بیان اینکه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گنجی را به وجود آوردند، گفت: این گنج عظیم و ارزشمند باید توسط هنرمندان استخراج و جهت اشاعه فرهنگ ارزشمند و گسترش آن به نسل های آینده منتقل شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با بیان اینکه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گنجی را به وجود آوردند، گفت: این گنج عظیم و ارزشمند باید توسط هنرمندان استخراج و جهت اشاعه فرهنگ ارزشمند و گسترش آن به نسل های آینده منتقل شود.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی شامگاه یکشنبه 6 تیرماه در دیدار با هنرمندان فعال در حوزه سینما، تئاتر و هنرهای نمایشی گفت: در چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس که سال 99 بود استان فارس خوش درخشید و فعالیت های ارزشمند و فاخری در استان صورت گرفت که با همکاری صداوسیمای مرکز فارس و اصحاب رسانه استان بود.

او اظهار کرد: این حق استان فارس است که همیشه در قله باشد و در حوزه دفاع مقدس نیز استان فارس با تقدیم 15 هزار شهید و 270 هزار رزمنده نقش ارزنده و تاثیرگذاری در فداع مقدس داشته است که باید این دستاوردها توسط هنرمندان برای جامعه و کشور بازگو شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه داد: این هنرمندان هستند که می توانند با فعالیت فاخر هنری خود در جامعه تاثیرگذار باشند و بتوانند در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج دفاع مقدس باید توسط هنرمندان استخراج شود

گنج دفاع مقدس باید توسط هنرمندان استخراج شود