مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 23:452021-06-27سياسي

چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در 72 مسجد کشور برگزار می شود


دبیر شبکه مردمی فعالان جهاد و شهادت از برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در 72 مسجد شاخص کشور خبر داد.

- حجت الاسلام جواد شفیعیان، دبیر شبکه مردمی فعالان جهاد و شهادت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و 71 شهید دیگر ترور هفتم تیر سال 1360 اظهار کرد: در امتداد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر نیز در دستور کار شبکه مردمی وارثون قرار گرفته تا در چهل سالگی انقلاب به مباحث مهم انقلابی بیش از پیش توجه شود.

حجت الاسلام جواد شفیعیان دبیر شبکه مردمی فعالان جهاد و شهادت برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در 15 استان وی از مشارکت ویژه مؤسسه یادمان شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیرماه یاد کرد و افزود: برگزاری یادواره به یاد این شهدا در 15 استان مختلف کشور از جمله برنامه هایی است که با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مردمی دنبال می شود.

دبیر شبکه مردمی فعالان جهاد و شهادت با اشاره به اینکه هر ساله در تاریخ هفتم تیرماه برنامه های مختلفی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود، تصریح کرد: امسال شبکه مردمی وارثون در سطح کشور به دنبال منسجم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در 72 مسجد کشور برگزار می شود

چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در 72 مسجد کشور برگزار می شود