مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 21:402021-06-27ورزشي

توقف صدرنشینان تهرانی لیگ یک درشب بازگشت امید به خیبر، فجر و مس


مس کرمان هم پس از چند هفته ناکامی، بالاخره با پیروزی آشتی کرد و با رقم خوردن نخستین برد خود با فرهاد کاظمی، با 49 امتیاز به رتبه پنجم جدول رسید - هفته سی ویکم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت 20:30 یکشنبه شب با 9 دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، با نتایج امشب و توقف تیم های هوادار و بادران با 54 امتیاز در جایگاه های اول و دوم جدول باقی ماندند و فجر سپاسی با 51 امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کرد.

مس کرمان هم پس از چند هفته ناکامی، بالاخره با پیروزی آشتی کرد و با رقم خوردن نخستین برد خود با فرهاد کاظمی، با 49 امتیاز به رتبه پنجم جدول رسید.

خیبر هم خود را به رده هفتم جدول رساند و نود با شکست مقابل ملوان قعرنشینی اش تداوم یافت و با از دست دادن سه امتیاز دیگر به لیگ دسته دوم سقوط می کند.

که نتایج این بازی ها به شرح زیر است: شهرداری آستارا یک - خیبر خرم آباد 4گل ها: آرمین منفرددوست (5) برای شهرداری آستارا و فرزاد محمدی (19)، رضا شکری (77)، عارف رستمی (81) و مصطفی نوروزی (82) برای خیبر مس کرمان 2 - رایکای بابل صفرگل ها: پیمان میری (48) و حمید گلزاری (60) نود ارومیه یک - ملوان بندر انزلی 5گل ها: آرمین مصطفوی (32 - پنالتی) برای نود و مهیار زحمتکش (20 - پنالتی)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدرنشینان تهرانی لیگ یک درشب بازگشت امید به خیبر، فجر و مس

توقف صدرنشینان تهرانی لیگ یک درشب بازگشت امید به خیبر، فجر و مس