مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 20:002021-06-27ورزشي

راه اندازی پویش بازسازی مقبره سردار هور توسط قهرمانان ورزش خوزستان


جمعی از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش خوزستان، برای بازسازی مقبره سردار شهید علی هاشمی اقدام به راه اندازی پویش کرده اند.

- راه اندازی پویش بازسازی مقبره "سردار هور" توسط قهرمانان ورزش خوزستان ایسنا/خوزستان جمعی از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش خوزستان، برای بازسازی مقبره سردار شهید علی هاشمی اقدام به راه اندازی پویش کرده اند.

پس از انتشار تصاویری از مقبره سردار هور، علی هاشمی در فضای مجازی که نشان از نیاز این مقبره به بازسازی داشت، جمعی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی خوزستان با راه اندازی یک پویش در فضای مجازی، قصد بازسازی این مقبره را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی این پویش ورزشکاران و قهرمانان سابق ورزش خوزستان، مدال های آسیایی و جهانی خود را به مزایده گذاشته اند تا عواید حاصل از آن، صرف بازسازی مقبره سردار علی هاشمی شود.

کمال سعدی آل کثیر مدال برنز مسابقان قهرمانی کبدی آسیا، امیر پیاهو مدال نقره بازی های داخل سالن دو و میدانی آسیا، جواد حردانی مدال طلای مسابقات پارا دوومیدانی جهان و رضا بوعذار قهرمان دو و میدانی آسیا با اختصاص یک ماه از حقوق خود، به این پویش پیوسته اند.

ورزش دوستان دیگری نیز به این پویش پیوسته اند و از آن جا که روح پهلوانی همیشه در ورزش ساری و جاری بوده است، قهرمانان خوزستانی در اقدامی شایسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش بازسازی مقبره سردار هور توسط قهرمانان ورزش خوزستان

راه اندازی پویش بازسازی مقبره سردار هور توسط قهرمانان ورزش خوزستان