مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:352021-06-27سياسي

اجرای منشور 21 ماده ای «آیت الله اعرافی» در دانشگاه فرهنگیان


منشور 21 ماده ای آیت الله اعرافی در مورد آموزش و پرورش در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد مصوب شد به زودی دراین دانشگاه اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد، موضوع اجرایی شدن منشور 21 ماده ای آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، امام جمعه شهرستان میبد و عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان در مورد آموزش و پرورش در این دانشگاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین مقرر شد طی نامه ای به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، موضوع محور قرار گرفتن این استان در اجرای کشوری این منشور مورد بررسی قرار گیرد.

آیت الله اعرافی توصیه های مهمی در قالب منشور 21 ماده ای در راستای فعالیت های آموزش و پرورش صادر کرد.

متن این منشور بدین شرح است: 1.

رسالت و ماموریت آموزش و پرورش در چنان جایگاه بلند قرار دارد که کمتر جایگاهی در آن مرتبه متصور است زیرا پرورش نسل آینده زیرساخت سعادت و بهروزی جامعه در همه ساحت ها و زمینه ها است، ایفای نقش راهبری و مدیریت در این زمینه به خدامحوری، مردم گرایی، معرفت، حکمت، شجاعت، بصیرت، اخلاص، ایثار، فداکاری، هوشمندی، عشق، تعامل جدی، جذب سرمایه، جلب همکاری، همراهان تمام عیار، همگرایی و روح مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای منشور 21 ماده ای «آیت الله اعرافی» در دانشگاه فرهنگیان

اجرای منشور 21 ماده ای «آیت الله اعرافی» در دانشگاه فرهنگیان