مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:002021-06-27اجتماعي

دچار فقر فرهنگی هستیم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ ترافیکی، دچار فقر فرهنگی هستیم که باید با اقداماتی همچون آموزش از زمان کودکی و نوجوانی و همچنین استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه و مطبوعات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلسه بانوان فرهنگ یار ترافیک، ظهر امروز با حضور رییس پلیس راهور استان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری؛ مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین تعدادی از بانوان فعال دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه، تفاهم نامه سه جانبه پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره کل امور زنان و خانواده و همچنین اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با عنوان بانوان فرهنگ یار ترافیک منعقد شد.

محمدتقی هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به نقش مهم بانوان در ارتقای فرهنگی جامعه گفت: بانوان، معلمین اصلی جامعه و محور اصلی تربیت و آموزش فرزندان هستند.

وی در ادامه بر اهمیت افزایش آموزش های ترافیکی و رانندگی به جامعه تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه در زمینه فرهنگ ترافیکی، دچار فقر فرهنگی هستیم که باید با اقداماتی همچون آموزش از زمان کودکی و نوجوانی و همچنین استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه و مطبوعات، این نقیصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار فقر فرهنگی هستیم

دچار فقر فرهنگی هستیم