مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 16:352021-06-27سياسي

همه ادارات در قبال مدیریت بحران مسئولیت پاسخگویی دارند


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: اصل پیش بینی و پیشگیری مهمترین اولویت دستگاه ها در بحث مدیریت بحران است و اوج هنر و تبحر یک مدیر در شرایط بحرانی نمود پیدا می کند.

- آیت قیصربیگی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ایوان که با موضوع مدیریت اطفای حریق برگزار شد ضمن تشکر از اهتمام ویژه مسئولان شهرستان در امر مدیریت بحران گفت: در بین مباحث مدیریت بحران اصل پیش بینی، پیشگیری و کاهش خطر باید مهمترین اولویت ادارات، نهادها و دستگاه های مختلف باشد.

وی با توجه به شروع فصل گرم سال و احتمال وقوع آتش سوزی در مزارع و مراتع و جنگل ها گفت: همه دستگاه های موضوع ماده 2 قانون مدیریت بحران موظف هستند در صورت وقوع هر حادثه ای با ستاد بحران همکاری لازم و کامل را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به اهتمام جدی دستگاه های نظارتی و نقش کمکی و تاثیرگذار آنها در اجرای قوانین در حوزه های مختلف، اظهار کرد: در قانون مدیریت بحران کشور در ماده 21، 22 و 23 در خصوص شرح وظایف قانونی مدیران در شرایط بحرانی و احیانا کم کاری و اهمال کاری آنان به صراحت سخن گفته و در این راستا قصور از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست! وی با عنوان این مطلب که اوج هنر و مدیریت، تبحر و تعهد یک مدیر در شرایط بحرانی مشخص می شود، اظهار داشت: مدیر هر دستگاه در هر رده ای ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ادارات در قبال مدیریت بحران مسئولیت پاسخگویی دارند

همه ادارات در قبال مدیریت بحران مسئولیت پاسخگویی دارند