مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 15:552021-06-27اقتصادي

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد


آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت می کند - استقلال در مرکز خبرهای قضایی و پرونده های تخلف مدیریتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل رسانه های منتسب به استقلال، سازمان بازرسی کل کشور به پرونده آریا برتر ورود کرده و این پرونده را به دادگاه جرایم اقتصادی ارجاع داده است.

در این پرونده یکی از مدیران استقلالی که شرکت آریا برتر منتسب به اوست، متهم ردیف اول و سایر اعضای هیات مدیره وقت ، دیگر متهمان پرونده تخلفات مالی این شرکت هستند.

ماجرا از این قرار است که در سال 1396 شرکتی از ایرانسل کارگزار باشگاه استقلال می شود و در سال اول قراردادش مبلغ 48 میلیارد تومان و سال بعد مبلغ 52 میلیارد تومان به این باشگاه به صورت بلاعوض پرداخت کرد و طبق قرارداد سال بعد باید با افزایش 20 درصدی رقمی بالغ بر شصت و هفت میلیارد به استقلال پرداخت می کرد، اما با دخالت این مدیر استقلالی با شرکت وابسته به ایرانسل قطع همکاری و در روندی غیرقانونی، آریا برتر کارگزار باشگاه می شود و چون آریا برتر طی یک سال پرداختی به باشگاه نداشت باشگاه دچار مشکلات مالی بسیاری شد و تراز مالی اش، به رقمی نزدیک به شصت میلیارد تومان زیان انباشته رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد