مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-27سياسي

انتشار کتاب مسئولیت مدنی در حجر و فوت توسط پژوهشگران کردستانی


پژوهشگران حوزه حقوق خصوصی در کردستان موفق به تألیف کتاب مسئولیت مدنی در حجر و فوت برای اولین بار در نظام حقوقی ایران شدند.

- ، در این کتاب به بررسی مسئولیت مدنی محجور و متوفی پرداخته شده و حالت های مختلف عروض حجر و فوت را در مسئولیت مدنی افراد اعم از قراردادی و قهری را بیان و به تفصیل و تفکیک به تحلیل هرکدام پرداخته شده است.

این اثر پژوهشی و کاربردی به قلم نوید کرمی پژوهشگر حقوق خصوصی و فائزه دهقان کارشناس حقوقی آماده و روانه بازار شده است.

این کتاب تحت عنوان مسئولیت مدنی در حجر و فوت برای اولین بار در نظام حقوقی ایران به طور تخصصی نگارش شده است که توسط انتشارات سیمای قلم به چاپ رسیده است و مشتمل بر سه فصل است.

در فصل اول آن به کلیات و مفاهیم از قبیل حجر، فوت، انواع حجر، اهلیت ها و مسئولیت های مدنی قراردادی و غیر قرار دادی و قواعد مربوط به آن پرداخته شده است.

فصل دوم در رابطه با آثار حجر بر مسئولیت مدنی می باشد که در آن اثر حجر بر مسئولیت مدنی قبل و بعد از انعقاد عقد بحث شده است فصل سوم این کتاب به بررسی تأثیر فوت بر مسئولیت مدنی پرداخته است به نحوی که تمامی آثار فوت در آن ذکر شده است.

نوید کرمی کارآموز قضاوت دادگستری، پژوهشگر برتر حقوق خصوصی، عضو بنیاد ملی نخبگان و عضو رسمی انجمن علمی حقوق اساسی ایران بوده و علاوه بر این تألی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب مسئولیت مدنی در حجر و فوت توسط پژوهشگران کردستانی

انتشار کتاب مسئولیت مدنی در حجر و فوت توسط پژوهشگران کردستانی