مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-27اقتصادي

افزایش 238 درصدی بودجه خراسان شمالی نسبت به سال گذشته


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت:سال گذشته رقم بودجه ای استان خراسان شمالی مبلغ 548 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال جاری به مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون تومان رسیده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، امان اله حسین پور عصر امروز در نشست تخصصی بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان اسفراین که با حضور استاندار خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: با همت و تلاش نمایندگان استان و پیگیری های استاندار، بودجه استانی در سال جاری 238 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

  وی گفت: سال گذشته رقم بودجه ای استان خراسان شمالی مبلغ 548 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال جاری به مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون تومان رسیده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی علاج بخشی سد بیدواز، تامین آب شرب بیش از 70 روستای شهرستان که دارای تنش آبی هستند، راه ارتباطی اسفراین، بام و دوغایی، اسفراین به شیروان و مشکل پساب شهرستان را از عمده مشکلات شهرستان بیان کرد و افزود: بحث ادغام مجتمع آموزش عالی شهرستان اسفراین به دانشگاه بجنورد یک شیطنتی است که از سوی یک عده مطرح شده است و این خلاف قانون است که شخصا این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نخواهم داد تا این قابلیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 238 درصدی بودجه خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

افزایش 238 درصدی بودجه خراسان شمالی نسبت به سال گذشته