مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 14:402021-06-27بين الملل

واکنش سوریه به مواضع آمریکا و اسراییل درباره جولان


وزارت امور خارجه سوریه مواضع اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره بلندی های اشغالی جولان سوریه را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه گفت: این مواضع تاکید می کند که سیاست آمریکا در قبال اعراب و مسائل آن ها از دریچه اسراییل و در راستای خدمت به سیاست تجاوزگری و توسعه طلبی و سلطه گری بر منطقه است.

وزارت امور خارجه آمریکا یکشنبه شب انتشار برخی گزارشات در تغییر سیاست و مورد عقب نشینی آمریکا در حمایت از اشغالگری های رژیم صهیونیستی در جولان را تکذیب کرد.

بخش امور خاور نزدیک وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری نوشت: سیاست ایالات متحده در مورد جولان تغییری نکرده است و گزارش های خلاف آن نادرست است.

منبع رسمی یاد شده در وزارت خارجه سوریه بار دیگر بر حق ثابت این کشور در حاکمیت بر بلندی های اشغالی جولان تاکید و خاطرنشان کرد که مصوبات بین المللی بر این حق سوریه حمایت می کند.

وی تاکید کرد: حق (حاکمیت) ما بر بلندی های اشغالی جولان با مرور زمان از بین نمی رود و مواضع آمریکا و اسراییل باطل و مردود است.

مواضع امریکا بر حمایت از اشغالگری های رژیم صهیونیستی در حالی عنوان می شود که نشریه فری بیکن هفته گذشته گزارش داد که دولت جو بایدن در حال عقب نشینی از به رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سوریه به مواضع آمریکا و اسراییل درباره جولان

واکنش سوریه به مواضع آمریکا و اسراییل درباره جولان