مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 14:402021-06-27سياسي

خبر وزیر نفت در مورد اصلاح حقوق کارکنان صنعت نفت تا پایان تیرماه


زنگنه پس از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت: از آنجا که یک سری از نیروهای رسمی وزارت نفت اعتراضاتی در رابطه با محدودیت های ایجاد شده در سقف حقوق شان در قانون بودجه سال 1400 دارند امروز جلسه ای با کمیسیون انرژی برگزار و خوشبختانه عموم نمایندگان با حل این مشکل .

- زنگنه پس از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت: از آنجا که یک سری از نیروهای رسمی وزارت نفت اعتراضاتی در رابطه با محدودیت های ایجاد شده در سقف حقوق شان در قانون بودجه سال 1400 دارند امروز جلسه ای با کمیسیون انرژی برگزار و خوشبختانه عموم نمایندگان با حل این مشکل موافق بوده و قول همکاری دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ بیژن زنگنه از تلاش برای حل مشکل پیش آمده در حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت خبر داد و گفت: تلاش می کنیم نتیجه این بررسی و پیگیری ها در حقوق تیرماه کارکنان انعکاس پیدا کند.

بیژن نامدار زنگنه امروز(یکشنبه 6 تیرماه) پس از اتمام جلسه کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای پاسخگویی به اعتراضات گسترده کارکنان صنعت نفت دررابطه با وضعیت حقوق و مزایای شان صورت گرفته است، گفت: از آنجا که یک سری از نیروهای رسمی وزارت نفت اعتراضاتی در رابطه با محدودیت های ایجاد شده در سقف حقوق شان در قانون بودجه سال 1400 دارند امروز جلسه ای با کمیسیون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر وزیر نفت در مورد اصلاح حقوق کارکنان صنعت نفت تا پایان تیرماه

خبر وزیر نفت در مورد اصلاح حقوق کارکنان صنعت نفت تا پایان تیرماه