مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-27سياسي

تشخیص ناهنجاری های جنینی بیمه شد / تعرفه خدمات پرستاری به دولت ارسال شد


امروز جلسه بسیار مهم شورا یعالی بیمه سلامت را داشتیم که تصمیمات بسیار مهمی گرفته شد.

یکی از مصوبات امروز این بود که باتوجه به وجود بانک شیرمادر در 11 بیمارستان کشور و توسعه آن در آینده در سایر بیمارستانها، - وزیر بهداشت گفت: امروز جلسه بسیار مهم شورا یعالی بیمه سلامت را داشتیم که تصمیمات بسیار مهمی گرفته شد.

یکی از مصوبات امروز این بود که باتوجه به وجود بانک شیرمادر در 11 بیمارستان کشور و توسعه آن در آینده در سایر بیمارستانها، مقرر شد بیمه ها این خدمات را برای نوزادان نارس تقبل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: نوزادان نارس که در بخش های NICU بیمارستانها نگهداری می شوند، آنهایی که از شیر مادر تغذیه نمی شوند و از شیر خشک یا سایر شیرها استفاده می کنند و درصد قابل توجهی از آنها دچار گرفتاری های شدید روده ای می شوند و حتی جان خود را از دست می دهند، قرار شد از خدمات بانک شیر مادر و افرادی که شیر خود را به صورت رایگان هدیه می کنند استفاده کنند و هزینه آنها از سوی بیمه ها پرداخت شود و فشاری بر جیب مردم وارد نشود.

وی افزود: فرانشیز خدمات تشخیص زودرس سرطان را در بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت مصوب کردیم که رایگان شود و اگر از مسیر نظام ارجاع باشد، بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص ناهنجاری های جنینی بیمه شد / تعرفه خدمات پرستاری به دولت ارسال شد

تشخیص ناهنجاری های جنینی بیمه شد / تعرفه خدمات پرستاری به دولت ارسال شد