مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-27سياسي

مشکلات مسکن فرهنگیان به وزارت راه و شهرسازی مربوط است


استاندار فارس با انتقاد از عملکرد وزارت مسکن و شهرسازی در زمینه تامین مسکن فرهنگیان، گفت: نبود هماهنگی در این نهاد مشکلات بسیاری را در این زمینه ایجاد کرده، - ایسنا/فارس استاندار فارس با انتقاد از عملکرد وزارت مسکن و شهرسازی در زمینه تامین مسکن فرهنگیان، گفت: نبود هماهنگی در این نهاد مشکلات بسیاری را در این زمینه ایجاد کرده، بااین حال آن بخش از موانع که مربوط به اقدامات درون استانی بود، حل شده و آنچه به سطح ملی مربوط بوده، همچنان باقی مانده است.

عنایت الله رحیمی یکشنبه ششم تیرماه در شورای آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اهمیت بخشی به موضوع مسکن فرهنگیان، اضافه کرد: تامین مسکن برای فرهنگیان از مسائلی است که به صورت جدی به آن رسیدگی می کنیم، فارس در زمره نخستین استان هایی در کشور بوده که زمین های موردنیاز را تامین کرده است.

استاندار فارس تاکید کرد: نباید از نظر دور داشت که چنانچه معلمان خانه به دوش باشند نمی توانند به خوبی به دانش آموزان رسیدگی کنند و آینده کشور دستخوش مشکلات خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس به صراحت به وزیر مسکن و شهرسازی اعلام کرد که اگر به دنبال حل مشکل مسکن اقشار مختلف هستید، باید بین بخش های مسکن و شهرسازی هماهنگی ایجاد کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن فرهنگیان به وزارت راه و شهرسازی مربوط است

مشکلات مسکن فرهنگیان به وزارت راه و شهرسازی مربوط است