مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:452021-06-27سياسي

سپاه فجر آماده همکاری با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری از وقوع جرم


فرمانده سپاه فجر استان فارس از آمادگی سپاه فجر برای همکاری با دستگاه قضایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یدالله بوعلی در دیدار با رییس کل دادگستری فارس گفت: امروز یک رابطه دوستانه و صمیمانه مثال زدنی بین سپاه و دستگاه قضایی در استان فارس برقرار است و در این فضای تعامل و هماهنگی بیش از پیش می توانیم در زمینه کاهش و پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنیم.

وی تصریح کرد: شخصیت بزرگ و سیره رفتاری شهید آیت الله دکتر بهشتی بهترین نمونه و الگو برای مدیران، قضات و کارکنان قوه قضاییه است.

سردار بوعلی با بیان اینکه تحقق عدالت در جامعه یکی از رسالت های مهم قوه قضاییه است، گفت: قوه قضاییه اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی و برخورد با مفسدان اقتصادی داشته که این روند موجبات رضایت هر چه بیشتر افکار عمومی را در پی داشته است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مرحله جدید طرح نذر رهایی در آینده نزدیک و مصادف با یکی از مناسبت های مذهبی برگزار خواهد شد، گفت: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی علاوه بر اینکه نشاط و اُمید را به خانواده ها و فرزندان ایشان بازگردانده بلکه بروز آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه فجر آماده همکاری با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری از وقوع جرم

سپاه فجر آماده همکاری با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری از وقوع جرم