مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-27اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه احداث پارک83 هکتاری شیرین سو


تفاهمنامه همکاری احداث پارک83 هکتاری فرا منطقه ای شیرین سو با منابع طبیعی منعقد شد.

- مدیرکل منابع طبیعی استان همدان در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با شهرداری شهر شیرین سو قرار است پس از این انعقاد تفاهم نامه ، مدیریت83 هکتاری پارک جنگلی شیرین سو به شهرداری شیرین محول می شود.

وی با اشاره به نقش مهم شهرداری ها در توسعه جنگل کاری و بهسازی فضای سبز شهری و تأکید بر مشارکت شهروندان در این حوزه، اظهار کرد: ترویج فرهنگ درختکاری، توسعه فضای سبز، جلب مشارکت مردم و مؤسسات دولتی و غیردولتی از ارکان مهم حفظ و توسعه فضای سبز و طرح های جنگلکاری دراستان همدان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه امروزه حفظ و حراست از منابع طبیعی از اصلی ترین وظایف همه اقشار جامعه است، افزود: هدف از امضای تفاهم نامه این است که برخی از کارهای حفاظت و رسیدگی به منابع طبیعی به شهرداری شیرین سو واگذار تا شهرداری نسبت به ایجاد یک پارک فرامنطقه ای بر اساس دستورالعمل ضمن ایجاد اشتغال و جذب گردشگر از منابع طبیعی نیز حفاظت کند .

خزایی با اشاره به وظایف ادارات منابع طبیعی بیان کرد: واگذاری مدیریت جنگل بادام شیرین سو به شهرداری به معنای اتمام کار منابع طبیعی نیست و اداره کل و شهرستانی منابع طبیعی شهرداری را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه احداث پارک83 هکتاری شیرین سو

انعقاد تفاهم نامه احداث پارک83 هکتاری شیرین سو