مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:102021-06-27اجتماعي

تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای همدان


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: فعالیت های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان به زودی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: فعالیت های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان به زودی آغاز خواهد شد.

محمد پورداود یکشنبه 6تیرماه در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان همدان، با بیان اینکه در برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین بخش عمده ای به حوزه فعالیت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اختصاص یافته است، اظهار کرد: اجرای این برنامه ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود با قوت در سطح استان دنبال می شود.

پورداود با اشاره به اجرای موفق طرح های مؤمنانه در سطح استان، گفت: استان همدان در این زمینه جزء استان های موفق و برگزیده معرفی شده و در بحث توزیع گوشی و تبلت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، وی برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان در سال 1402 را یک رویداد بزرگ خواند و تصریح کرد: در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی این کنگره از تمام ظرفیت ها و امکانات برای اجرای برنامه ها استفاده خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای همدان

تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای همدان