مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:002021-06-27اقتصادي

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به آغاز فاز اجرایی توسعه مشاغل خانگی در این استان، ظرفیت پیش بینی شده برای این طرح در فارس را 3 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به آغاز فاز اجرایی توسعه مشاغل خانگی در این استان، ظرفیت پیش بینی شده برای این طرح در فارس را 3 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح خدماتی به متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی در حوزه های مختلف، به شکل رایگان ارائه می شود.

دکتر مظاهر بابایی، یکشنبه 6 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی، در مجموعه جهاد دانشگاهی و در 9 استان به صورت پایلوت اجرا و امسال سراسری شده است، گفت: این طرح در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویب شده و جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه محور، مجری آن است.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح ملی مشاغل خانگی مصوبه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، اصناف و اتحادیه ها، صمت، وزارت ارشاد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی(ره) از سازمان های دخیل در این طرح خواهند بود.

بابایی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی ظرفیت های خوبی برای ایجاد شغل وجود دارد، اضافه کرد: مشاغل بر اساس ظرفیت ها و اسناد بالادستی استان ها تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس