مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:552021-06-27حوادث

رشد 22 درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به رشد 22 درصدی کشفیات مواد در گیلان گفت: در سه ماه نخست سال جاری 17 باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی احمدپور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر مهم ترین معضل اجتماعی در کشور است، اظهار کرد: مصرف مواد مخدر به یک معضل و مشکل اجتماع در کشور تبدیل شده و در راه مبارزه با مواد مخدر استان گیلان 53 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به نقش مواد مخدر در وقوع جرم در استان گیلان گفت: 50 درصد وقوع جرم و 70 سرقت های خرد در گیلان در قبال ارتکاب به بزهکاری مواد مخدر است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان یکی از دلایل افزایش سرقت در گیلان و کشور را افزایش قیمت مواد مخدر و دانست و بیان کرد: در یک سال گذشته همزمان با افزایش نرخ تورم قیمت مواد مخدر خوشبختانه یا متاسفانه با افزایش مواجه شده و همین امر سبب شد تا معتادان برای جبران هزینه مصرف مواد مخدر دست به سرقت های خرد بزنند.

احمدپور با تاکید بر لزوم توجه به برخورد با زشتی های مواد مخدر در کشور افزود: از ابتدای سال 1400 برابر با ابلاغیه ناجا مبارزه با زشتی های مواد مخدر یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی تبدیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 22 درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

رشد 22 درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان