مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-27بين الملل

درخواست فلسطین از دادگاه لاهه برای اولویت دهی به پرونده جنایت های اسراییل


وزارت خارجه فلسطین از دیوان کیفری بین المللی خواست تا سریعا به جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در قدس رسیدگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای از کریم خان دادستان کل دیوان کیفری بین المللی خواست تا پرونده های ارسالی دولت فلسطین و اجرای تحقیقات درباره ، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود آورده است که تحرکات خود در سراسر جهان و مراکز تصمیم ساز را با هدف رسوا کردن جنایت ها و تجاوزات رژیم اشغالگر و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین، قدس، اماکن مقدس و شهروندان فلسطینی را گسترش می دهد.

تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل خواسته است تا نظام حمایت بین المللی از ملت فلسطین را فعال کرده و آن را فورا اجرایی کند.

مارس گذشته دیوان کیفری بین المللی از آغاز اجرای تحقیقات درباره جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

سال 2018 فلسطین  سه پرونده جنایت های رژیم صهیونیستی اعم از شهرک سازی، اسرا و تجاوزات علیه غزه در سال 2014 را به دیوان کیفری بین المللی ارجاع داد.

محله الشیخ جراح تقریبا هر روز شاهد تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان علیه اهالی این محله و فلسطینیانی است که با آن ها اعلام همبستگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین از دادگاه لاهه برای اولویت دهی به پرونده جنایت های اسراییل

درخواست فلسطین از دادگاه لاهه برای اولویت دهی به پرونده جنایت های اسراییل