مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-27بين الملل

پیام های رژه حشد شعبی در مقطع کنونی


رژه الحشدالشعبی پیامی دیگر از محور مقاومت برای تامین امنیت و ثبات سراسری برای کل منطقه و خط و نشانی برای دشمنان منطقه از گروه های تروریستی گرفته تا رژیم صهیونیستی و حامیانشان است که حیات آنها دوامی نخواهد داشت و محور مقاومت نابودی آنها را رقم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، نخستین رژه نظامی نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس آن، با حضور نخست وزیر و شماری از شخصیت های نظامی، سیاسی و فرهنگی این کشور در پایگاه نظامی ابومنتظر المحمداوی (اردوگاه اشرف سابق) در استان دیالی برگزار شد.

برگزاری این رژه در مقطع کنونی پیام های ویژه ای را به همراه داشت که می تواند تاثیرات بسیاری بر آینده عراق و منطقه بگذارد.

نخست آنکه؛ این مراسم با حضور مقامات ارشد سیاسی از جمله مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرماندهان ارتش و نیروهای مردمی برگزار شد و سخنان الکاظمی که حشد را حامی و ناجی مردم عراق نامید، سندی بر واهی بودن ادعاهای آمریکاست که سعی دارد بسیج مردمی عراق را گروهی تروریستی معرفی کرده و ماهیت مردمی آن را پنهان سازد.

این حضور را می توان اتحاد سراسری عراق در حمایت از حشدالشعبی به عنوان محور مبارزه با تروریسم و یاور ارتش عراق در برقراری امنیت دانست که سیاست تفرقه افکنی آمریکا میان بسیج مردمی، ارتش و جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های رژه حشد شعبی در مقطع کنونی

پیام های رژه حشد شعبی در مقطع کنونی