مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-27سياسي

متغیرهای پیش روی دولت سیزدهم


دولت سیزدهم در چهار سال آینده با متغیرهای جدیدی در سپهر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روبرو است که اگر از همین امروز برای آنها چاره اندیشی شود قطعا فرصت آفرین برای کشور و انقلاب خواهد بود و چنانچه از آن غفلت شود می تواند چالش زا و تهدید آفرین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صالح اسکندری طی یادداشتی نوشت: دولت سیزدهم در چهار سال آینده با متغیرهای جدیدی در سپهر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روبرو است که اگر از همین امروز برای آنها چاره اندیشی شود قطعا فرصت آفرین برای کشور و انقلاب خواهد بود و چنانچه از آن غفلت شود می تواند چالش زا و تهدید آفرین باشد.

در حوصله این نوشتار به چند مورد اشاره می شود و در شماره های بعد به دیگر موارد پرداخته خواهد شد؛ 1- دولت آقای رییسی آخرین دوره 4 ساله تا افق پیش بینی شده برای چشم انداز 1404 است و همه کم کاری های گذشته برای تحقق چشم انداز در این دولت باید جبران شود.

2- در دولت آقای رییسی نسل z ( متولدین 2005 به بعد) یا همان نسلی که در دامان فناوری دیجیتال رشد و نمو یافته اند به مرحله کنشگری سیاسی می رسند و در انتخابات مجلس در 1402 رای اولی محسوب می شوند.

3- در 4 سال پیش رو و همزمان با دولت آقای رییسی کلان روند هایی نظیر هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، ابر داده ها، رباتیک و مکاترونیک، مجازی سازی، واقعیت افزوده و و واقعیت مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متغیرهای پیش روی دولت سیزدهم

متغیرهای پیش روی دولت سیزدهم