مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-27بين الملل

واکنش فعالان رسانه ای جهان به توقیف سایت پرس تی وی توسط آمریکا


کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان رسانه ای در سراسر جهان علی آمریکا و اقدام وی در مسدوساری سایت پرس تی وی واکنش نشان دادند.

- به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، فعالان رسانه ای در سراسر جهان واکنش های مختلفی به مسدودسازی وب سایت پرس تی وی داشته اند.

میک والاس عضو پارلمان اروپاست که در واکنش به اقدام خلاف قانون دولت آمریکا در توقیف دامنه وب سایت پرس تی وی با انتشار توییتی نوشت: دموکراسی آمریکایی وارد عمل شد _سانسور خبررسانی ایرانی_ آیا این موضوع جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا پارلمان اروپا را نمی آزارد که بی قید و شرط از آمریکایی حمایت می کنند که توسط بنیاد ائتلاف دموکراسی ها بنیان نهاده شد تا اکنون خود بزرگ ترین تهدید دموکراسی در جهان باشد؟ الکس رابینشتین، روزنامه نگار نیز در توییتر خود نوشت: بستن وب سایت رسانه های ایران و دزدی چند هفته پیش از ایران و حراج کردن 100 میلیون دلار از نفت خام این کشور، روشن می سازد رژیم بایدن چیزی را که می خواهد، با توسل به زور از ایران می گیرد.

این ها کار مذاکره کننده ای که حسن نیت دارد، نیست.

احمد کابالو، روزنامه نگار و تهیه کننده تلویزیونی از انگلیس نیز با انتشار توییتی ضمن محکوم کردن این اقدام دولت آمریکا در توقیف دامنه وب سایت پرس تی وی نوشت: کانال یوتیوب شبکه پرس تی وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فعالان رسانه ای جهان به توقیف سایت پرس تی وی توسط آمریکا

واکنش فعالان رسانه ای جهان به توقیف سایت پرس تی وی توسط آمریکا