مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-27فرهنگي

هنگام پخش سریالی مانند شهید شهریاری آگهی بازرگانی را کم کنید


در نشست نقد و بررسی سریال شهید شهریاری به موضوعاتی چون پرهیز از پخش بی رویه تبلیغات به هنگام پخش سریال هایی با محتوای مشابه «صبح آخرین روز» و همچنین تاثیرگذاری مظلومیت شهید شهریاری بر ارتباط بیشتر با مخاطب و افت تعداد مخاطبان سریال ها در ایام انتخابات اشاره شد.

- در نشست نقد و بررسی سریال شهید شهریاری به موضوعاتی چون پرهیز از پخش بی رویه تبلیغات به هنگام پخش سریال هایی با محتوای مشابه صبح آخرین روز و همچنین تاثیرگذاری مظلومیت شهید شهریاری بر ارتباط بیشتر با مخاطب و افت تعداد مخاطبان سریال ها در ایام انتخابات اشاره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری سریال صبح آخرین روز ، ظهر امروز در ساختمان روابط عمومی صداوسیما با حضور تهیه کننده و کارگردان و برخی از بازیگران سریال از جمله مهران رجبی، سپیده خداوردی، حمیدرضا عطایی و کاوه خداشناس برگزار شد.

این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد زندگی شهید مجید شهریاری ـ دانشمند هسته ای ـ را روایت می کرد، که حدود 11 سال قبل ترور شد.

خانواده شهید شهریاری را نمی شناختم سپیده خداوردی که در این سریال نقش همسر شهید شهریاری را ایفا کرده است، در جریان این نشست گفت: خیلی خوشحالم که نقش سرکار خانم بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری را ایفا کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام پخش سریالی مانند شهید شهریاری آگهی بازرگانی را کم کنید

هنگام پخش سریالی مانند شهید شهریاری آگهی بازرگانی را کم کنید