مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-27سياسي

آزادی قدیمی ترین زندانی مازندرانی پس از تحمل 26 سال حبس


قدیمی ترین زندانی استان مازندران اهل بابلسر که به دلیل عجز از پرداخت دیه در زندان بود پس از 26 سال از بندهای زندان بابل رهایی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، ابوطالب عابدی رییس زندان بابل امروز طی گفت وگویی از آزادی زندانی بابلی (پیام ـ گ) اهل بابلسر پس از 26 سال تحمل حبس خبر داد و اظهار کرد: این زندانی از تاریخ دوم شهریور سال 1374 به دلیل ارتکاب جرائم متعدد وارد زندان بابل شد.

وی افزود: نامبرده به دلیل موانع متعدد از جمله تکرار جرائم نتوانست از آزادی بهره مند شود، با توجه به تغییر رفتار و نیز از آنجایی که محکومیت حبس وی در تاریخ نهم شهریور سال 1398 به اتمام رسیده بود، ولی به دلیل عجز از پرداخت دیه در زندان محبوس ماند.

عابدی تصریح کرد: پرونده اخیر این زندانی به جرم ضرب و جرح و پرداخت دیه در دادگستری استان گلستان، شهرستان گرگان در جریان بود که با پیگیری های به عمل آمده توسط مددکار اجتماعی زندان و هماهنگی های مکرر با رییس دادگستری و مراجع قضایی این شهرستان و برگزاری جلسه دادرسی الکترونیکی و همچنین تقاضای اعسار مطلق برای زندانی زمینه آزادی وی را فراهم کرد.

  رییس زندان بابل در مورد این زندانی گفت: تعدد جرائم بیش از همه مانع رهایی وی از زندان بود که با تلاش همکاران در جهت اصلاح رفتار زندانی به ویژه مددکار زندان که به صورت خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی قدیمی ترین زندانی مازندرانی پس از تحمل 26 سال حبس

آزادی قدیمی ترین زندانی مازندرانی پس از تحمل 26 سال حبس