مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-27اقتصادي

برخی از مسئولان اقتصاد مقاومتی را بد فهمیدند


عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن یزد با اشاره به تکرار مشکلات فعالان اقتصادی در دولت های مختلف و حل نشدن آن ها گفت: دولت ها پاسخگوی انتظارات فعالان اقتصادی نیستند.

- محمدحسین فنایی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، مالیات و مباحث بانکی همواره به عنوان مشکلات بخش تولید در سال های مختلف تکرار شده و دولت ها نسبت به انتظارات فعالان اقتصادی بی توجه بودند.

وی با بیان اینکه در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید هستیم و باید نام گذاری امسال در عمل محقق شود افزود: اگر بخواهیم تولید در مملکت رشد کند و مردم به سمت تولید بیایند باید پلکانی بهره ها را کم کرد و سود سپرده ها را نیز پلکانی کاهش داد تا نقدینگی به سمت تولید بیاید.

عضو هیات مدیره اندیشکده صنعت، فناوری و اقتصاد استان یزد با اشاره به تفاوت بین به فعالیت مشغولند و تولید به معنای واقعی در حال نابودی و سقوط است.

فنایی با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی به برنامه ریزی مطلوب و تخصصی نیاز دارد افزود: در بسیاری از صنایع، زنجیره تولید تکمیل نشده در حالی که توجه به این موضوع می تواند موجب افزایش اشتغال و ایجاد ارزش افزوده شود ضمن اینکه بخش خصوصی هم از این روش ها قدرتمندتر در اقتصاد ایفای نقش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مسئولان اقتصاد مقاومتی را بد فهمیدند

برخی از مسئولان اقتصاد مقاومتی را بد فهمیدند